sâmbătă, 23 iulie 2011

Rapid ia cel de-al 64-lea start al său în prima divizie:„Pentru noi este un an plin de speranțe!”

Antrenorul Rapidului, Razvan Lucescu, a ţinut azi, cu prilejul conferinței de presă de la baza „Pro Rapid”, să ureze baftă tuturor colegilor săi de breaslă, dorindu-și ca, toți, împreună, să ridice nivelul valoric al campionatului! Tehnicianul giuleștean n-au uitat nici să felicite Oțelul Galați, pentru noul succes, victoria din Supercupă, care a completat triumful din campionatul trecut. „Pot vorbi la general despre sezonul trecut şi într-adevar am văzut că a fost mult mai echilibrat. Aşa va fi şi acum, iar acest lucru va da farmec şi tensiune pentru întregul campionat. E adevărat că titlul se căştigă cu formațiile mici. Echipa care va câştiga titlul în acest sezon va fi cea care va avea cea mai bună constanţă. E păcat că Timişoara nu mai este în Liga I şi că o echipă precum Craiova nu mai este printre noi. De asemenea, e păcat că nici Bistriţa nu va mai evolua în prima ligă. Pentru noi e un an plin de speranţe, avem un lot valoros, cu jucători experimentaţi şi cu tărie de caracter. Suntem aici să câștigăm, să facem performanță, așa mi-am educat băieții, să aibă încredere în ei. Am adus jucători liberi de contract, pentru că e criză şi nu ne permiteam să plătim sume de transfer. Sunt fericit că am tot lotul valid. E important să câştigăm meciurile cu echipe mici, doar aşa putem spera la performanţă. Meciul cu Vaslui e unul ca toate celelalte, vom trata la fel de serios fiecare partidă. Nu mă deranjează că jucăm primul meci în compania unui adversar anume, oricum trebuia să-l întâlnim, mai devreme sau mai târziu”, a completat Lucescu. Acesta a mai declarat că Rapid are un lot valoros, care le permite „alb-vişiniilor” să-şi propună obiective importante în noul sezon: „Mă bucur că am tot lotul valid! Sunt foarte mulţumit că la început de campionat avem pe toată lumea sănătoasă şi nu am avut probleme cu accidentări grave. Nu i-am avut chiar pe toţi de la început, dar pe parcurs am crescut de la un meci la altul şi suntem încrezători pentru noul sezon”.

Suspendarea stadionului este un handicap pentru giuleșteni, dar aceștia trebuie să treacă peste acest lucru. „Trebuie să luăm cele trei puncte, iar această echipă trebuie să crească de la un meci la altul. E urât să joci fără spectatori, dar asta este. Vom face totul pentru a ieşi bucuroşi de pe teren la final. Oriunde vom juca, noi trebuie să câștigăm! Nu este totuși uşor să afli cu 10 zile înainte că nu poţi juca pe propriul teren, e greu când pierzi un astfel de atu. Giuleştiul te împingea de la spate şi crea presiune asupra adversarului. Suntem pregătiţi să facem faţă dificultăţilor. Suntem o echipă cu obiective îndrăzneţe şi cu ambiţii foarte mari”, a fost opinia tehnicianului, care a anunţat şi că Rui Duarte a fost amendat pentru absența sa de la startul pregătirilor.

Unul dintre elevii noi ai lui Răzvan, Ciprian Deac, crede că plasarea Rapidului în postură de favorită nu este neapărat un avantaj. „Pe hârtie e una, realitatea este alta. Trebuie să demonstrăm pe teren că avem valoare! Degeaba ni se spune că că suntem favoriți, dacă nu confirmăm acest lucru”.

Partida Rapid- FC Vaslui se joacă mâine, 22 iulie, de la ora 18:30, fără spectatori, pe stadionul Regie din Capitală, din cauza faptului că terenul giuleștenilor este suspendat. Meciul va fi arbitrat de arădeanul Ovidiu Hațegan.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu